Завдання з географії на період карантину

Завдання з географії на період карантину

6 клас

1. Опрацювати статтю „Гідросфера”  на стор. 162 та § 41 Світовий океан та його частини: океани, моря, затоки, протоки. Шкала глибин, визначення глибин океанів і морів. Острови в океані.

       Перегляньте на Ютубі відеоролики по темі уроку за адресою:

https://www.youtube.com/watch?v=ec__GDwjE54

https://www.youtube.com/watch?v=rY4ix54I5ik

https://www.youtube.com/watch?v=zc14oRnEiHI

       Починаємо виконувати в практикумі з географії Практичну роботу № 6 на стор.

24 – 27. (Так, як ми виконували Практичну роботу № 3).

         Виконуємо завдання 1.

         Виконуємо завдання 2. Позначаємо на контурній карті (стор. 26 – 27 практикуму) назви океанів, морів, проток, заток, островів, півостровів, западини.

           НЕ ЗАБУВАЄМО, що всі підписи на контурній карті робити ДРУКОВАНИМ, ЧІТКИМ, ДРІБНИМ, РОЗБІРЛИВИМ ШРИФТОМ!!!   (Стор. 3 Практикуму; Розділ Наносимо географічні об’єкти на контурну карту).  

      

2. Опрацювати § 42. Властивості вод Світового океану.

       Перегляньте на Ютубі  відеоролик по темі уроку за адресою:

https://infourok.ru/prezentacya_z_geograf_na_temu_vlastivost_vod_svtovogo_okeanu_6_klas.-170864.htm

      

3. Опрацювати § 43 - 44. Рухи води в Світовому океані.

       Перегляньте на Ютубі  відеоролик по темі уроку за адресою:

https://www.youtube.com/watch?v=twVs5CIrizY

      Продовжуємо виконувати в практикумі з географії Практичну роботу № 6 на стор.

24 – 27.

       Продовжуємо виконувати завдання 2.  Позначаємо на контурній карті (стор. 26 – 27 практикума) назви океанічних течій:  (теплі течії позначаємо стрілочками червоного  кольору, як в атласі) – Гольфстрім, Куросіо, (холодні течії позначаємо стрілочками синього  кольору) – течія Західних вітрів, Перуанська течія.

 

4. Опрацювати § 45 – 46. Життя в океанах і морях. Багатства вод Світового океану. Океан та людина.

       Перегляньте на Ютубі  відеопрезентації  та відеоролик по темі уроку за адресою:

https://www.youtube.com/watch?v=c0zBpfXQWNY

https://www.youtube.com/watch?v=DF5DmbRYM74

https://www.youtube.com/watch?v=dIsXx87JZ_I

       Виписати в зошит три визначення: „Планктон”,  „Нектон”, „Бентос”, що на стор. 177 підручника.

 

5. Опрацювати § 47 – 48Води суходолу. Річки. Живлення, водний режим і робота річок.

       Перегляньте на Ютубі  відеоролики та презентації  по темі уроку за адресою:

https://www.youtube.com/watch?v=nfFpDQL3WmE

https://www.youtube.com/watch?v=J3QRELWPXOA

https://www.youtube.com/watch?v=TGi8ZMI3uY8

https://www.youtube.com/watch?v=80MJRD1GkcY

      Продовжуємо виконувати в практикумі з географії Практичну роботу № 6 на стор.

24 – 27.

       Продовжуємо виконувати завдання 2.  Позначаємо на контурній карті (стор. 26 – 27 практикуму) назви річок та водоспадів.

 

7 клас

1. Географічне положення. Поділ Євразії на дві частини світу. Дослідження та освоєння материка.

       Опрацювати: Б. § 43;

                               К. § 40 – 41.

       Перегляньте на Ютубі відеоролики по темі уроку за адресою:

https://www.youtube.com/watch?v=vDIkkv1-odo

https://www.youtube.com/watch?v=CiJ9bNeMhIw

       Починаємо виконувати в практикумі з географії Практичну роботу № 10 на стор.

36 – 38. (Так, як ми виконували Практичні робот з інших материків ).

         Виконуємо завдання 1.

         Виконуємо завдання 2.1.

         Виконуємо завдання 2.2 .Позначаємо на контурній карті (стор. 38 практикуму) назви океанів, морів, проток, заток, островів, півостровів, що написані в практикумі на стор. 36 – 37.

           НЕ ЗАБУВАЄМО, що всі підписи на контурній карті робити ДРУКОВАНИМ, ЧІТКИМ, ДРІБНИМ, РОЗБІРЛИВИМ ШРИФТОМ!!!  

      

2. Тектонічна будова. Рельєф, роль внутрішніх і зовнішніх сил у його формуванні. Корисні копалини.

       Опрацювати: Б. § 44;

                               К. § 42.

       Перегляньте на Ютубі  відеоролики по темі уроку за адресою:

https://www.youtube.com/watch?v=My2CCtUxt64

https://www.youtube.com/watch?v=My2CCtUxt64

    Продовжуємо виконувати в практикумі з географії Практичну роботу № 10 на стор. 36 – 38.

    Виконуємо завдання 2.2 .Позначаємо на контурній карті (стор. 38 практикуму) назви гір, рівнин, низовин, плоскогір’я, нагір’я, вулканів, що написані в практикумі на стор. 37.  

3. Загальні риси клімату. Кліматичні пояси і типи клімату.  Опрацювати: Б. § 45;

                                                                                                                            К. § 43 – 44.

       Перегляньте на Ютубі  відеоролик по темі уроку за адресою:

https://www.youtube.com/watch?v=r_qNqTP_W94

      Виконуємо в практикумі з географії Практичну роботу № 11 на стор.  39 – 42.( так як робили Практичні роботи № 4 і 6)

      

4. Води суходолу.      Опрацювати: Б. § 46;

                                                             К. § 45 – 46

       Перегляньте на Ютубі  відеопрезентації  та відеоролики по темі уроку за адресою:

https://www.youtube.com/watch?v=I0Rx-zwtHYs

https://www.youtube.com/watch?v=TbkHT3W7uWM

     Продовжуємо виконувати в практикумі з географії Практичну роботу № 10 на стор. 36 – 38.

     Виконуємо завдання 2.2 .Позначаємо на контурній карті (стор. 38 практикуму) назви річок та озер Євразії, що написані в практикумі на стор. 37.  

 

8 клас

1. Опрацювати § 37 – 40. Природні зони України: мішаних лісів і широколистих лісів, лісостепова, степова. Використання та охорона рівнинних ландшафтів.

       Перегляньте на Ютубі  відеоролик по темі уроку за адресою:

https://www.youtube.com/watch?v=9vpetSBx8Iw

 

2. Опрацювати § 41 – 43.  Гірські ландшафти Українських Карпат і Кримських гір, особливості їх зміни з висотою, використання та охорона.

       Перегляньте на Ютубі  відеоролики по темі уроку за адресою:

https://www.youtube.com/watch?v=xI0tkWdQr1M

https://www.youtube.com/watch?v=HYhXghAysXo

 

3. Опрацювати § 44 – 45. Природні умови і ресурси Чорного та Азовського морів, проблеми їх раціонального використання.

       Перегляньте на Ютубі  відеоролик  та презентацію (Презентацію скину у ГРУПУ  на Viber) по темі уроку за адресою:

https://www.youtube.com/watch?v=9vpetSBx8Iw

        Заповніть таблицю:

Характеристика морів України

Основні параметри

Чорне море

Азовське море

Географічне положення

 

 

Розміри: довжина

                ширина   

 

 

Площа водного дзеркала

 

 

Глибини: максимальна

                 середня

 

 

Довжина берегової лінії

 

 

Об’єм

 

 

Клімат

 

 

Властивості водних мас:

              tº влітку

              tº взимку

              солоність

              колір води

              прозорість води

 

 

Течії

 

 

Рослинний світ

 

 

Тваринний світ

 

 

Заповідники,  

          національні парки  

 

 

Як заповните повністю табличку, фотографуєте і надсилаєте мені особисто на Viber, А НЕ В ГРУПУ! На мій номер + 380972749997.

 

4. Опрацювати § 46 – 48.  Використання природно-ресурсного потенціалу України.

Природно-заповідний фонд України.

       Перегляньте на Ютубі  відеоролики по темі уроку за адресою:

https://www.youtube.com/watch?v=coyi_-b2gMs

https://www.youtube.com/watch?v=MtGIs_I6jTs

https://www.youtube.com/watch?v=zpzPWqmk6AI

https://www.youtube.com/watch?v=Ri9XU1XEXOI

https://www.youtube.com/watch?v=FQqLUJsRQpc

                 Повторюємо з розділу  Природні умови і ресурси України §§ 32 – 48.

Як вийдемо на навчання будемо писати контрольну роботу.

 

9 клас

1. Опрацювати § 37 – 38. Торгівля як вид послуг. Форми торгівлі. Світовий ринок товарів і послуг. Торгівля в Україні.

       Перегляньте презентації (Презентації скину у ГРУПУ  на Viber):

2. Опрацювати § 39 – 40. Туризм як складник національної економіки, його види.

       Перегляньте на Ютубі  відеоролик та презентацію (Презентацію скину у ГРУПУ  на Viber) по темі уроку за адресою:

https://www.youtube.com/watch?v=BoKULKPYWiQ

3. Опрацювати § 41. Роль науки й освіти в суспільстві. Охорона здоров’я.

Торгівля як вид послуг. Форми торгівлі. Світовий ринок товарів і послуг. Торгівля в Україні.

       Перегляньте презентацію (Презентацію скину у ГРУПУ  на Viber)

 

 

 

 

Категорія: Робота під час карантину | Додав: siltse-school (24.03.2020)
Переглядів: 289 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar