6 клас Завдання з біології на період карантину до 24.04.2020(Ічастина)

1. Тема уроку: Покритонасінні (Квіткові).

Опрацювати: О. § 45, дати відповіді на питання в рубриці „ПЕРЕВІРТЕ ЗДОБУТІ ЗНАННЯ”;

                          К. § 43, дати відповіді на питання в рубриці „КОНТРОЛЬНІ ЗАПИТАННЯ” та „ ЗАВДАННЯ”.

       Перегляньте на YouTube-каналі відеоролик по темі уроку за адресою:

https://www.youtube.com/watch?v=IqnbAYqoRrg

       Опрацюйте статтю, що подається нижче:

Загальна характеристика відділу Покритонасінні

• Наявність квітки — органа, що поєднує функції статевого й нестатевого розмноження.

• Наявність усередині квітки маточки й тичинок, що беруть участь у розмноженні. Зав’язь маточки містить у собі насіннєві зачатки (насіннєві бруньки) і захищає їх від несприятливих умов середовища. Насіннєві зачатки покритонасінних захищені стінками зав’язі, тому й насіння, що розвивається із насіннєвих зачатків, захищене (покрите) стінками плода. Наявність зав’язі послужила підставою для виникнення назви цієї групи рослин — покритонасінні.

• У покритонасінних не тільки зародок, але й ендосперм утворюється внаслідок запліднення. У результаті подвійного запліднення утворюється триплоїдний ендосперм (а не гаплоїдний, як у голонасінних).

• Мають плід, що є вмістищем для насіння. Плід — це видозмінена в процесі запліднення квітка.

• У покритонасінних найдосконаліша провідна система, що забезпечує швидкий приплив води й мінеральних солей від коренів до листків, бруньок, квіток і швидкий відтік органічних речовин.

     Відділ квіткових рослин об’єднує два класи: Дводольні й Однодольні.

Ознаки рослин класу Дводольні: зародок насінини має дві сім’ядолі, коренева система стрижнева (у рослин, що виросли з насіння), листки із сітчастим жилкуванням, число членів квітки кратне 4 або 5.

     Ознаки рослин класу Однодольні: зародок насінини має одну сім’ядолю, коренева система мичкувата, листки з паралельним або дуговим жилкуванням, число членів квітки кратне 3.

     Внесіть до таблиці „ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ВІДДІЛІВ РОСЛИН” відомості про Покритонасінні рослини. Тепер у вас табличка має бути повністю заповнена. Як заповните повністю таблицю, фотографуєте її  та надсилаєте мені для перевірки особисто на ViberА НЕ В ГРУПУ!

      На основі вивченого матеріалу порівняйте ознаки дводольних і однодольних покритонасінних рослин. Відомості про їхні особливості занесіть у накреслену в зошиті таблицю:

Ознака для порівняння

Дводольні

Однодольні

  Число сімядолей у зародка насінини

 

 

Тип кореневої системи

 

 

Внутрішня будова стебла

 

 

Листки (тип листка та жилкування)

 

 

  Квітка (скільки члеників квітки, яка     оцвітина, вид запилення)

 

 

Життєві форми

 

 

       Заповнену таблицю фотографуєте її  та надсилаєте мені особисто на ViberА НЕ В ГРУПУ!

2. Тема уроку: Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних (квіткових) рослин.       

      Повторити: О. §§ 40 – 45;

                                      К. §§ 39 – 44.

     Перегляньте на YouTube-каналі відеоролик по темі уроку за адресою: https://www.youtube.com/watch?v=uiTvC-b2i0E        

      В практикумі з біології виконуємо практичну роботу № 3 на стор. 29 – 31. Як виконаєте практичну роботу, фотографуєте її  та надсилаєте мені для перевірки особисто на ViberА НЕ В ГРУПУ!

3. Тема уроку: Екологічні групи рослин (за відношенням до світла, води, температури). Життєві форми рослин.

       Опрацювати: О. § 47; § 48 (п.1; стор. 178-179), дати відповіді на питання в рубриці „ПЕРЕВІРТЕ ЗДОБУТІ ЗНАННЯ”;

                                 К. § 45, дати відповіді на питання в рубриці „КОНТРОЛЬНІ ЗАПИТАННЯ” та „ ЗАВДАННЯ”.

       Перегляньте на YouTube-каналі відеоролик по темі уроку за адресою:

https://www.youtube.com/watch?v=zLcPxMr36ic

      В практикумі з біології виконуємо практичну роботу № 4 на стор. 32 – 35. Вибираєте 3 (ТРИ) кімнатні рослини, що запропоновані на стор.33 (або інші, за вашим бажанням) і описуєте їх у завданні 1; у завданні 2 записуєте основні умови догляду тієї чи іншої рослини. У завданні 3 пишемо висновки, відповідно до мети роботи. Як виконаєте практичну роботу, фотографуєте її  та надсилаєте мені для перевірки особисто на ViberА НЕ В ГРУПУ!

4. Тема уроку: Рослинні угруповання.  

     Опрацювати: О. § 48 (п.2-3; стор.179-183); § 49, дати відповіді на питання в рубриці „ПЕРЕВІРТЕ ЗДОБУТІ ЗНАННЯ”;

                                 К. § 46, дати відповіді на питання в рубриці „КОНТРОЛЬНІ ЗАПИТАННЯ” та „ ЗАВДАННЯ”.

       Перегляньте на YouTube-каналі вівдеоролик по темі уроку за адресою:

https://www.youtube.com/watch?v=32je4DOabbE    

         Опишіть в зошиті рослинне угруповання мішаного лісу, куди ми з вами ходили осінню на день здоров’я. Свій опис фотографуєте та надсилаєте мені особисто на ViberА НЕ В ГРУПУ!  

Категорія: Робота під час карантину | Додав: siltse-school (03.05.2020)
Переглядів: 39 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar