1. Тема уроку: Покритонасінні (Квіткові). Опрацювати: О. § 45, дати відповіді на питання в рубриці „ПЕРЕВІРТЕ ЗДОБУТІ ЗНАННЯ”; К. § 43, дати відповіді на питання в рубриці „КОНТРОЛЬНІ ЗАПИТАННЯ” та „ ЗАВДАННЯ”. Перегляньте на YouTube-каналі відеоролик по темі уроку за адресою: https://www.youtube.com/watch?v=IqnbAYqoRrg Опрацюйте статтю, що подається нижче: Загальна характеристика відділу Покритонасінні • Наявність квітки — органа, що поєднує функції статевого й нестатевого розмноження. • Наявність усередині квітки маточки й тичинок, що беруть участь у розмноженні. Зав’язь маточки містить у собі насіннєві зачатки (насіннєві бруньки) і захищає їх від несприятливих умов середовища. Насіннєві зачатки покритонасінних захищені стінками зав’язі, тому й насіння, що розвивається із насіннєвих зачатків, захищене (покрите) стінками плода. Наявність зав’язі послужила підставою для виникнення назви цієї групи рослин — покритонасінні. • У покритонасінних не тільки зародок, але й ендосперм утворюється внаслідок запліднення. У результаті подвійного запліднення утворюється триплоїдний ендосперм (а не гаплоїдний, як у голонасінних). • Мають плід, що є вмістищем для насіння. Плід — це видозмінена в процесі запліднення квітка. • У покритонасінних найдосконаліша провідна система, що забезпечує швидкий приплив води й мінеральних солей від коренів до листків, бруньок, квіток і швидкий відтік органічних речовин. Відділ квіткових рослин об’єднує два класи: Дводольні й Однодольні. Ознаки рослин класу Дводольні: зародок насінини має дві сім’ядолі, коренева система стрижнева (у рослин, що виросли з насіння), листки із сітчастим жилкуванням, число членів квітки кратне 4 або 5. Ознаки рослин класу Однодольні: зародок насінини має одну сім’ядолю, коренева система мичкувата, листки з паралельним або дуговим жилкуванням, число членів квітки кратне 3. Внесіть до таблиці „ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ВІДДІЛІВ РОСЛИН” відомості про Покритонасінні рослини. Тепер у вас табличка має бути повністю заповнена. Як заповните повністю таблицю, фотографуєте її та надсилаєте мені для перевірки особисто на Viber, А НЕ В ГРУПУ! На основі вивченого матеріалу порівняйте ознаки дводольних і однодольних покритонасінних рослин. Відомості про їхні особливості занесіть у накреслену в зошиті таблицю:
Заповнену таблицю фотографуєте її та надсилаєте мені особисто на Viber, А НЕ В ГРУПУ! 2. Тема уроку: Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних (квіткових) рослин. Повторити: О. §§ 40 – 45; К. §§ 39 – 44. Перегляньте на YouTube-каналі відеоролик по темі уроку за адресою: https://www.youtube.com/watch?v=uiTvC-b2i0E В практикумі з біології виконуємо практичну роботу № 3 на стор. 29 – 31. Як виконаєте практичну роботу, фотографуєте її та надсилаєте мені для перевірки особисто на Viber, А НЕ В ГРУПУ! 3. Тема уроку: Екологічні групи рослин (за відношенням до світла, води, температури). Життєві форми рослин. Опрацювати: О. § 47; § 48 (п.1; стор. 178-179), дати відповіді на питання в рубриці „ПЕРЕВІРТЕ ЗДОБУТІ ЗНАННЯ”; К. § 45, дати відповіді на питання в рубриці „КОНТРОЛЬНІ ЗАПИТАННЯ” та „ ЗАВДАННЯ”. Перегляньте на YouTube-каналі відеоролик по темі уроку за адресою: https://www.youtube.com/watch?v=zLcPxMr36ic В практикумі з біології виконуємо практичну роботу № 4 на стор. 32 – 35. Вибираєте 3 (ТРИ) кімнатні рослини, що запропоновані на стор.33 (або інші, за вашим бажанням) і описуєте їх у завданні 1; у завданні 2 записуєте основні умови догляду тієї чи іншої рослини. У завданні 3 пишемо висновки, відповідно до мети роботи. Як виконаєте практичну роботу, фотографуєте її та надсилаєте мені для перевірки особисто на Viber, А НЕ В ГРУПУ! 4. Тема уроку: Рослинні угруповання. Опрацювати: О. § 48 (п.2-3; стор.179-183); § 49, дати відповіді на питання в рубриці „ПЕРЕВІРТЕ ЗДОБУТІ ЗНАННЯ”; К. § 46, дати відповіді на питання в рубриці „КОНТРОЛЬНІ ЗАПИТАННЯ” та „ ЗАВДАННЯ”. Перегляньте на YouTube-каналі вівдеоролик по темі уроку за адресою: https://www.youtube.com/watch?v=32je4DOabbE Опишіть в зошиті рослинне угруповання мішаного лісу, куди ми з вами ходили осінню на день здоров’я. Свій опис фотографуєте та надсилаєте мені особисто на Viber, А НЕ В ГРУПУ! | ||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||
Переглядів: 308 | |
Всього коментарів: 0 | |