Завдання з біології на період карантину 6 клас

1

Завдання з біології  на період карантину 6 клас

Тема уроку: Способи класифікації рослин

Опрацювати: О.  § 40, дати відповіді на питання в рубриці „ПЕРЕВІРТЕ ЗДОБУТІ ЗНАННЯ”;

                  К. § 44, дати відповіді на питання в рубриці „КОНТРОЛЬНІ ЗАПИТАННЯ” та „ ЗАВДАННЯ”.

Переглянути презентацію та виписати в зошит все, що вимагається (презентація скинута у групу 6 клас на Viber).

Вивчити напам’ять основні систематичні одиниці (таксони).

 

Тема уроку: Водорості

Опрацювати: О.  § 41, дати відповіді на питання в рубриці „ПЕРЕВІРТЕ ЗДОБУТІ ЗНАННЯ”;

                  К. § 38, дати відповіді на питання в рубриці „КОНТРОЛЬНІ ЗАПИТАННЯ” та „ ЗАВДАННЯ”.

Переглянути відеопрезентацію (відеопрезентація скинута у групу 6 клас на Viber).

Записуємо у зошит тему уроку й наступні дані:

Альгологія – наука, що вивчає водорості.

Водорості – нижчі рослини. Тіло водоростей – це слань (талом) різної форми, тобто не розчленоване на корінь, стебло, листки; може бути одноклітинним, багатоклітинним, або колоніальним. Клітини водоростей мають целюлозну клітинну стінку.

Слань – це одноманітне тіло немає поділу на тканини.

Слань водоростей містить різні пігменти (хлорофіл, каротин, ксантофіл, фікоеритрин), які забарвлюють її в зелений, бурий або червоний кольори.

  В зошитах креслимо цю табличку, заповнюємо її:

ВІДДІЛИ ВОДОРОСТЕЙ (порівняльна таблиця)

                      Відділи

Ознаки

Зелені

Бурі

Червоні

1. Кількість видів (тис.)

 

 

 

 

2.Організація вегетативно-го  тіла (одноклітинні, колоніальні, багатоклі­тинні нитчасті, багато­клітинні пластинчасті)

 

 

 

3. Особливості середовища існування

 

 

 

 

4. Забарвлення клітини

 

 

 

 

5. Значення в природі та  житті  людини

 

 

 

6. Представники

 

 

 

 

 

 

Тема уроку: Мохи

Опрацювати: О.  § 42, дати відповіді на питання в рубриці „ПЕРЕВІРТЕ ЗДОБУТІ ЗНАННЯ”;

                         К. § 39, дати відповіді на питання в рубриці „КОНТРОЛЬНІ ЗАПИТАННЯ” та „ ЗАВДАННЯ”.

Переглянути відеопрезентацію (відеопрезентація скинута у групу 6 клас на Viber).

Записуємо у зошит тему уроку й наступні дані:

Бріологія наука, що вивчає мохи.

Мохи – особливі рослини, що так як і водорості, не мають коренів і не здатні регулювати вміст води в тілі.

За будовою тіла мохи поділяються:

                                                                Мохи

 

                                       СЛАНЕВІ                                              ЛИСТОСТЕБЛОВІ

У мохів відбувається зміна поколінь – статевого (гаметофіту) та нестатевого (спорофіту). У ЦИХ РОСЛИН ГАМЕТОФІТ ПЕРЕВАЖАЄ НАД СПОРОФІТОМ, тобто статеве покоління є фотосинтезуючим, а отже - домінуючим.

У результаті зміни поколінь на гаметофіті утворюються органи, що продукують чоловічі та жіночі статеві клітини; а під час нестатевого покоління – утворюються спори.

 

Значення мохів: (ЗАПАМ’ЯТАТИ, можна не записувати)

  -- позитивне

 А) заселяють непридатні  для других організмів місця існування;

 Б) оберігають землі від ерозії;

 В) поглинають і утримують воду;

 Г) регулюють водний баланс ґрунту;

 Д) сприяють перетворенню відмерлих органічних залишків на торф;

 -- негативне

 А) призводять до заболочення земель;

 Б) погіршують продуктивність сільськогосподарських  угідь;

 В) погіршують аерацію ґрунтів;

 Г) є причиною пожеж за рахунок самозагоряння торфу і сфагнових мохів;

 Д) здатні накопичувати  в собі радіоактивні речовини.

 

Розгадайте кросворд, ключовим словом якого є тема уроку.

 

 

М

 

 

 

 

 

 

 

 

 

О

 

 

 

 

 

 

 

Х

 

 

 

 

 

 

 

И

 

 

 

 

 

 

                     

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Це покоління є домінуючим у мохів.

2. Вони утворюються в тілі мохів після зміни поколінь, відповідають за нестатеве розмноження.

3. За несприятливих умов, а саме нестачі води, цей  процес неминуче відбувається із тілом моху.

4. Спеціалізовані органи, що виконують роль прикріплення до субстрату.

Кросворд надішлю на Viber, бо тут він неправильно відображається.

Готуємо, на вибір, один із трьох проектів:

  • Квіти і комахи;
  • Рослини мандрівники;
  • Рослини хижаки.

Можете об’єднуватися у групи, а коли вийдемо на навчання, після контрольної роботи, будете захищати його.

 

 

Категорія: Робота під час карантину | Додав: siltse-school (21.03.2020)
Переглядів: 44 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar