Завдання з географії на період карантину 6 клас 1. Опрацювати статтю „Гідросфера” на стор. 162 та § 41 Світовий океан та його частини: океани, моря, затоки, протоки. Шкала глибин, визначення глибин океанів і морів. Острови в океані. Перегляньте на Ютубі відеоролики по темі уроку за адресою: https://www.youtube.com/watch?v=ec__GDwjE54https://www.youtube.com/watch?v=rY4ix54I5ik https://www.youtube.com/watch?v=zc14oRnEiHI Починаємо виконувати в практикумі з географії Практичну роботу № 6 на стор. 24 – 27. (Так, як ми виконували Практичну роботу № 3). Виконуємо завдання 1. Виконуємо завдання 2. Позначаємо на контурній карті (стор. 26 – 27 практикуму) назви океанів, морів, проток, заток, островів, півостровів, западини. НЕ ЗАБУВАЄМО, що всі підписи на контурній карті робити ДРУКОВАНИМ, ЧІТКИМ, ДРІБНИМ, РОЗБІРЛИВИМ ШРИФТОМ!!! (Стор. 3 Практикуму; Розділ Наносимо географічні об’єкти на контурну карту).
2. Опрацювати § 42. Властивості вод Світового океану. Перегляньте на Ютубі відеоролик по темі уроку за адресою: https://infourok.ru/prezentacya_z_geograf_na_temu_vlastivost_vod_svtovogo_okeanu_6_klas.-170864.htm
3. Опрацювати § 43 - 44. Рухи води в Світовому океані. Перегляньте на Ютубі відеоролик по темі уроку за адресою: https://www.youtube.com/watch?v=twVs5CIrizY Продовжуємо виконувати в практикумі з географії Практичну роботу № 6 на стор. 24 – 27. Продовжуємо виконувати завдання 2. Позначаємо на контурній карті (стор. 26 – 27 практикума) назви океанічних течій: (теплі течії позначаємо стрілочками червоного кольору, як в атласі) – Гольфстрім, Куросіо, (холодні течії позначаємо стрілочками синього кольору) – течія Західних вітрів, Перуанська течія.
4. Опрацювати § 45 – 46. Життя в океанах і морях. Багатства вод Світового океану. Океан та людина. Перегляньте на Ютубі відеопрезентації та відеоролик по темі уроку за адресою: https://www.youtube.com/watch?v=c0zBpfXQWNY https://www.youtube.com/watch?v=DF5DmbRYM74 https://www.youtube.com/watch?v=dIsXx87JZ_I Виписати в зошит три визначення: „Планктон”, „Нектон”, „Бентос”, що на стор. 177 підручника.
5. Опрацювати § 47 – 48. Води суходолу. Річки. Живлення, водний режим і робота річок. Перегляньте на Ютубі відеоролики та презентації по темі уроку за адресою: https://www.youtube.com/watch?v=nfFpDQL3WmE https://www.youtube.com/watch?v=J3QRELWPXOA https://www.youtube.com/watch?v=TGi8ZMI3uY8 https://www.youtube.com/watch?v=80MJRD1GkcY Продовжуємо виконувати в практикумі з географії Практичну роботу № 6 на стор. 24 – 27. Продовжуємо виконувати завдання 2. Позначаємо на контурній карті (стор. 26 – 27 практикуму) назви річок та водоспадів.
7 клас 1. Географічне положення. Поділ Євразії на дві частини світу. Дослідження та освоєння материка. Опрацювати: Б. § 43; К. § 40 – 41. Перегляньте на Ютубі відеоролики по темі уроку за адресою: https://www.youtube.com/watch?v=vDIkkv1-odo https://www.youtube.com/watch?v=CiJ9bNeMhIw Починаємо виконувати в практикумі з географії Практичну роботу № 10 на стор. 36 – 38. (Так, як ми виконували Практичні робот з інших материків ). Виконуємо завдання 1. Виконуємо завдання 2.1. Виконуємо завдання 2.2 .Позначаємо на контурній карті (стор. 38 практикуму) назви океанів, морів, проток, заток, островів, півостровів, що написані в практикумі на стор. 36 – 37. НЕ ЗАБУВАЄМО, що всі підписи на контурній карті робити ДРУКОВАНИМ, ЧІТКИМ, ДРІБНИМ, РОЗБІРЛИВИМ ШРИФТОМ!!!
2. Тектонічна будова. Рельєф, роль внутрішніх і зовнішніх сил у його формуванні. Корисні копалини. Опрацювати: Б. § 44; К. § 42. Перегляньте на Ютубі відеоролики по темі уроку за адресою: https://www.youtube.com/watch?v=My2CCtUxt64 https://www.youtube.com/watch?v=My2CCtUxt64 Продовжуємо виконувати в практикумі з географії Практичну роботу № 10 на стор. 36 – 38. Виконуємо завдання 2.2 .Позначаємо на контурній карті (стор. 38 практикуму) назви гір, рівнин, низовин, плоскогір’я, нагір’я, вулканів, що написані в практикумі на стор. 37. 3. Загальні риси клімату. Кліматичні пояси і типи клімату. Опрацювати: Б. § 45; К. § 43 – 44. Перегляньте на Ютубі відеоролик по темі уроку за адресою: https://www.youtube.com/watch?v=r_qNqTP_W94 Виконуємо в практикумі з географії Практичну роботу № 11 на стор. 39 – 42.( так як робили Практичні роботи № 4 і 6)
4. Води суходолу. Опрацювати: Б. § 46; К. § 45 – 46 Перегляньте на Ютубі відеопрезентації та відеоролики по темі уроку за адресою: https://www.youtube.com/watch?v=I0Rx-zwtHYs https://www.youtube.com/watch?v=TbkHT3W7uWM Продовжуємо виконувати в практикумі з географії Практичну роботу № 10 на стор. 36 – 38. Виконуємо завдання 2.2 .Позначаємо на контурній карті (стор. 38 практикуму) назви річок та озер Євразії, що написані в практикумі на стор. 37.
8 клас 1. Опрацювати § 37 – 40. Природні зони України: мішаних лісів і широколистих лісів, лісостепова, степова. Використання та охорона рівнинних ландшафтів. Перегляньте на Ютубі відеоролик по темі уроку за адресою: https://www.youtube.com/watch?v=9vpetSBx8Iw
2. Опрацювати § 41 – 43. Гірські ландшафти Українських Карпат і Кримських гір, особливості їх зміни з висотою, використання та охорона. Перегляньте на Ютубі відеоролики по темі уроку за адресою: https://www.youtube.com/watch?v=xI0tkWdQr1M https://www.youtube.com/watch?v=HYhXghAysXo
3. Опрацювати § 44 – 45. Природні умови і ресурси Чорного та Азовського морів, проблеми їх раціонального використання. Перегляньте на Ютубі відеоролик та презентацію (Презентацію скину у ГРУПУ на Viber) по темі уроку за адресою: https://www.youtube.com/watch?v=9vpetSBx8Iw Заповніть таблицю: Характеристика морів України
Як заповните повністю табличку, фотографуєте і надсилаєте мені особисто на Viber, А НЕ В ГРУПУ! На мій номер + 380972749997.
4. Опрацювати § 46 – 48. Використання природно-ресурсного потенціалу України. Природно-заповідний фонд України. Перегляньте на Ютубі відеоролики по темі уроку за адресою: https://www.youtube.com/watch?v=coyi_-b2gMs https://www.youtube.com/watch?v=MtGIs_I6jTs https://www.youtube.com/watch?v=zpzPWqmk6AI https://www.youtube.com/watch?v=Ri9XU1XEXOI https://www.youtube.com/watch?v=FQqLUJsRQpc Повторюємо з розділу Природні умови і ресурси України §§ 32 – 48. Як вийдемо на навчання будемо писати контрольну роботу.
9 клас 1. Опрацювати § 37 – 38. Торгівля як вид послуг. Форми торгівлі. Світовий ринок товарів і послуг. Торгівля в Україні. Перегляньте презентації (Презентації скину у ГРУПУ на Viber): 2. Опрацювати § 39 – 40. Туризм як складник національної економіки, його види. Перегляньте на Ютубі відеоролик та презентацію (Презентацію скину у ГРУПУ на Viber) по темі уроку за адресою: https://www.youtube.com/watch?v=BoKULKPYWiQ 3. Опрацювати § 41. Роль науки й освіти в суспільстві. Охорона здоров’я. Торгівля як вид послуг. Форми торгівлі. Світовий ринок товарів і послуг. Торгівля в Україні. Перегляньте презентацію (Презентацію скину у ГРУПУ на Viber)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Переглядів: 244 | |
Всього коментарів: 0 | |