1. Тема уроку: Дитина в автономній ситуації. Опрацювати § 23. Перегляньте на YouTube-каналі презентацію по темі уроку за адресою: https://naurok.com.ua/prezentaciya-5-klas-osnovi-zdorov-ya-ditina-v-avtonomniy-situaci-169753.html Виписати із презентації визначення в зошит „Автономна ситуація - ” та схему „Види автономних ситуацій” (зі слайду № 2). 2. Тема уроку: Безпека в побуті. Ризики побутового травмування, телефонного та телевізійного шахрайства, проникнення в оселю зловмисників. Опрацювати § 24. Перегляньте на YouTube-каналі відеоролик та презентацію по темі уроку за адресою: https://www.youtube.com/watch?v=hsn5c-JlCqY https://naurok.com.ua/tema-bezpeka-v-pobuti-prezentaciya-164976.html Коли опрацюєте § 24 підручника, переглянете відеоролик та презентацію, виконайте наступне практичне завдання. Практичне завдання «Обстеження безпеки своєї оселі» Мета: провести обстеження власної оселі, оцінити рівень захищеності, небезпечності своєї домівки. Завдання: 1. Проаналізувати кожне приміщення своєї оселі (кухня, ванна кімната, прихожа, коридор, вітальня, дитяча кімната, комора, котельня, балкон, горище, тощо (вибираєте ті приміщення, які є у вашому будинку)). 2. Креслимо таблицю в зошит, записуємо в таблицю назви приміщень вашої оселі та можливі небезпеки, що можуть чекати вас саме в цьому приміщенні. 3. Запропонувати заходи безпеки, що дозволять уникнути ризику виникнення небезпечної ситуації. 4. Пояснити наслідки недотримання правил безпеки житла, записати висновки.
Як заповните повністю таблицю, фотографуєте її та надсилаєте мені особисто на Viber, А НЕ В ГРУПУ! 3.Тема уроку: Безпека надворі. Місця підвищеної небезпеки. Екстремальні ситуації (при спілкуванні з людьми) з незнайомцями. Опрацювати § 26. Перегляньте на YouTube-каналі відеоролики презентацію по темі уроку за адресою: https://www.youtube.com/watch?v=vgOORNVHF9g https://www.youtube.com/watch?v=5RJpXYbSqnU Коли опрацюєте § 26 підручника, переглянете відеоролики, виконайте наступні три практичні завдання. Практичне завдання 1. «Моделювання безпечної поведінки із незнайомими людьми» Мета: відпрацювати алгоритм дій у разі виникнення екстремальних ситуацій із незнайомими людьми. Завдання: 1. Проаналізуйте запропоновані ситуації. 2. Запишіть у таблицю ваші дії. 3. Зробіть загальний висновок щодо поведінки з незнайомцями. Таблиця 1
Практичне завдання 2. «Відпрацювання алгоритму безпечної поведінки в місцях великого скупчення людей» Мета: відпрацювати алгоритм дій у місцях великого скупчення людей. Завдання: 1. Проаналізуй запропоновані ситуації. 2. Запиши в таблицю свої дії. 3. Зроби загальний висновок щодо безпечної поведінки в натовпі. Таблиця 2
Практичне завдання 3. «Відпрацювання навичок відмови від ігор у небезпечних місцях» Мета: відпрацювати уміння відмовлятися від ігор у небезпечних місцях. Завдання: 1. Проаналізуй запропоновані ситуації. 2. Запиши в таблицю свої дії. 3. Зроби загальний висновок щодо ігор у небезпечних місцях. Таблиця 3
Креслимо три таблиці в зошит, але в першій колонці „Ситуація” записуємо тільки цифри! , а в другій колонці „Твої дії” детально їх описуємо. Також записуємо висновки. Як заповните повністю три таблиці, фотографуєте їх і надсилаєте мені особисто на Viber, А НЕ В ГРУПУ! Практичне завдання 4. «Скласти правила безпечної поведінки в місцях великого скупчення людей під час розповсюдження коронавірусу.» Перегляньте за цією адресою http://www.vin.gov.ua/news/ostanni-novyny/24834-na-chasi-koronavirus-v-ukraini-pravyla-povedinky відеосюжет та запишіть в зошит правила безпечної поведінки в місцях великого скупчення людей під час розповсюдження коронавірусу. Написані в зошит правила (основні) фотографуєте і надсилаєте мені особисто на Viber, А НЕ В ГРУПУ!
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Переглядів: 479 | |
Всього коментарів: 0 | |