Завдання з основ здоров’я на період карантину 06 – 24 квітня 2020 року 5 клас

1. Тема уроку: Дитина в автономній ситуації.

       Опрацювати § 23.

       Перегляньте на YouTube-каналі презентацію по темі уроку за адресою:

https://naurok.com.ua/prezentaciya-5-klas-osnovi-zdorov-ya-ditina-v-avtonomniy-situaci-169753.html

         Виписати із презентації визначення в зошит „Автономна ситуація - та схемуВиди автономних ситуацій” (зі слайду № 2).

2. Тема уроку: Безпека в побуті. Ризики побутового травмування, телефонного та телевізійного шахрайства, проникнення в оселю зловмисників.

       Опрацювати § 24.

       Перегляньте на YouTube-каналі відеоролик та презентацію по темі уроку за адресою:

https://www.youtube.com/watch?v=hsn5c-JlCqY 

https://naurok.com.ua/tema-bezpeka-v-pobuti-prezentaciya-164976.html

         Коли опрацюєте § 24 підручника, переглянете відеоролик та презентацію,  виконайте наступне практичне завдання.

        Практичне завдання «Обстеження безпеки своєї оселі»

Мета: провести обстеження власної оселі, оцінити рівень захищеності, небезпечності своєї домівки.

Завдання:

1. Проаналізувати кожне приміщення своєї оселі (кухня, ванна кімната, прихожа, коридор, вітальня, дитяча кімната, комора, котельня, балкон, горище,  тощо (вибираєте ті приміщення, які є у вашому будинку)).

2. Креслимо таблицю в зошит, записуємо в таблицю назви приміщень вашої оселі та можливі небезпеки, що можуть чекати вас саме в цьому приміщенні.

3. Запропонувати заходи безпеки, що дозволять уникнути ризику виникнення небезпечної ситуації.

4. Пояснити наслідки недотримання правил безпеки житла, записати висновки.

Приміщення в оселі

Можливі небезпеки

Заходи безпеки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Висновок:

 

 

Як заповните повністю таблицю, фотографуєте її  та надсилаєте мені особисто на ViberА НЕ В ГРУПУ!

3.Тема уроку: Безпека надворі. Місця підвищеної небезпеки. Екстремальні ситуації  (при спілкуванні з людьми) з незнайомцями.

       Опрацювати § 26.

       Перегляньте на YouTube-каналі відеоролики презентацію по темі уроку за адресою:

https://www.youtube.com/watch?v=vgOORNVHF9g

https://www.youtube.com/watch?v=5RJpXYbSqnU

Коли опрацюєте § 26 підручника, переглянете відеоролики,  виконайте наступні три  практичні завдання.

Практичне завдання 1. «Моделювання безпечної поведінки із незнайомими людьми»

Мета: відпрацювати алгоритм дій у разі виникнення екстремальних ситуацій із незнайомими людьми.

Завдання:

1. Проаналізуйте запропоновані ситуації.

2. Запишіть у таблицю ваші дії.

3. Зробіть загальний висновок щодо поведінки з незнайомцями.

                                                                                                                       Таблиця 1

Ситуація

Твої дії

1. На вулиці незнайома жінка кличе тебе в сусідній двір подивитись на маленьких кошенят.

 

2. Жінка на вулиці запитала у тебе, як пройти до найближчої автобусної зупинки.

 

3. Вулицею назустріч тобі іде велика компанія підлітків, вони голосно кричать, перегортають урни для сміття та ображають перехожих.

 

4. Дуже ввічливий чоловік підійшов до тебе після занять у школі та, назвавши ім’я та місце роботи твого батька, представився його співробітником. Він каже, що батько дуже зайнятий на роботі, тому прислав його за тобою.

 

Висновок:

Практичне завдання 2.  «Відпрацювання алгоритму безпечної поведінки в місцях великого скупчення людей»

Мета: відпрацювати алгоритм дій у місцях великого скупчення людей.

Завдання:

1. Проаналізуй запропоновані ситуації.

2. Запиши в таблицю свої дії.

3. Зроби загальний висновок щодо безпечної поведінки в натовпі.

                                                                                                                       Таблиця 2

Ситуація

Твої дії

1. На концерт улюбленого співака ти придбав квиток у фан­зону без місця. Коли ти прийдеш на концерт та яке місце ти обереш у фан­зоні?

 

2. Приятелі кличуть тебе взяти участь в акції протесту проти будівництва торговельного комплексу.

 

3. Ти гуляв у парку та раптом почалась злива. Всі люди, що були в парку, швидко побігли до метро.

 

Висновок:

Практичне завдання 3. «Відпрацювання навичок відмови від ігор у небезпечних місцях»

Мета: відпрацювати уміння відмовлятися від ігор у небезпечних місцях.

Завдання:

1. Проаналізуй запропоновані ситуації.

2. Запиши в таблицю свої дії.

3. Зроби загальний висновок щодо ігор у небезпечних місцях.

                                                                                                                       Таблиця 3

Ситуація

Твої дії

1. Друзі покликали тебе на дах багатоповерхівки, щоб зробити фото вашого міста з висоти

 

2. Приятелі влаштували в підвалі «військовий штаб»: зібрали там старі меблі та хочуть запалити маленьке вогнище для тепла. Запросили тебе пограти з ними.

 

3. Однокласники після уроків зібралися пограти в недобудованому будинку в гру «хованки».

 

Висновок:

Креслимо три таблиці в зошит, але в першій колонці „Ситуація” записуємо тільки цифри! , а в другій колонці „Твої дії” детально їх описуємо. Також записуємо висновки.

Як заповните повністю три таблиці, фотографуєте їх  і надсилаєте мені особисто на ViberА НЕ В ГРУПУ!

Практичне завдання 4. «Скласти правила безпечної поведінки  в місцях великого скупчення людей під час розповсюдження коронавірусу

Перегляньте за цією адресою http://www.vin.gov.ua/news/ostanni-novyny/24834-na-chasi-koronavirus-v-ukraini-pravyla-povedinky   відеосюжет та запишіть в зошит правила безпечної поведінки  в місцях великого скупчення людей під час розповсюдження коронавірусу.

Написані в зошит правила (основні) фотографуєте  і надсилаєте мені особисто на ViberА НЕ В ГРУПУ!

 

Категорія: Робота під час карантину | Додав: siltse-school (20.04.2020)
Переглядів: 44 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar