Завдання з природознавства на період карантину 6 – 24 квітня 5 клас 1. Тема уроку: Умови життя на планеті Земля. Середовище життя. Чинники середовища. Вплив на організми чинників неживої природи. Опрацювати § 38; § 39 (п.1-2; стор. 141-143). Перегляньте на YouTube-каналі відеопрезентацію по темі уроку за адресою: https://www.youtube.com/watch?v=iSWPUZxEY1w Випишіть в зошит визначення, що виділені в презентації червоним кольором. Під час перегляду відео презентації заповніть схему „ЗА ПОТРЕБОЮ У ВОДІ” із назв рослин, які зображені на фото (у потрібний стовпчик): ЗА ПОТРЕБОЮ У ВОДІ
Водні Вологолюбні Посухостійкі Цю схему скину у Viber, бо тут не відображаються стрілочки! Перегляньте таблицю 1, щоб краще засвоїти новий матеріал:
2. Тема уроку: Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища. Опрацювати § 39 (п. 3-5; стор. 143-146). Перегляньте на YouTube-каналі два відеоролики по темі уроку за адресою: https://www.youtube.com/watch?v=SULxdVfAyTY https://www.youtube.com/watch?v=uW7SUbbXGzU Виписати в зошит два визначення(друге і третє) з рубрики „Підсумки” на стор.146.
3. Тема уроку: Наземно-повітряне середовище, пристосування живих організмів до життя у ньому. Опрацювати § 40 Перегляньте на YouTube-каналі відеоролик та презентацію по темі уроку за адресою: https://www.youtube.com/watch?v=6WUUdJnBpU4 Виписати в зошит два основних підсумки уроку: 1. Умови наземно-повітряного середовища досить різноманітні. Провідну роль серед чинників неживої природи тут відіграє освітленість, температура, вологість, газовий склад повітря. 2. Завдяки сприятливим умовам у наземно-повітряному середовищі світ його мешканців різноманітний і різні способи пристосування до умов існування. Виконати завдання з рубрики „Сторінка природодослідника” на стор. 150 - 151 та завдання 5*на стор. 151.
Коли переглянете відеоролик та презентацію, опрацюєте § 40 підручника, накресліть таблицю 2 (кожний рядок шириною не менше
Таблиця 2
4. Тема уроку: Водне середовище життя. Пристосування організмів до життя у воді. Опрацювати § 41 Перегляньте на YouTube-каналі відеоролики та презентацію(її скину у Групу на Viber) по темі уроку за адресою: https://www.youtube.com/watch?v=b7mamn1pmLg https://www.youtube.com/watch?v=jOwjjF5iJ7Q Виписати в зошит три основних підсумки уроку з рубрики „Підсумки” на стор.156. Заповнити в таблиці 2 другу колонку „Водне середовище”. Виконати завдання з рубрики „Сторінка природодослідника” на стор. 156 та завдання 5*на стор. 156.
5. Тема уроку: Ґрунтове середовище життя. Пристосування організмів до життя у ґрунті. Опрацювати § 42 Перегляньте на YouTube-каналі відеоролики по темі уроку за адресою: https://www.youtube.com/watch?v=sfYKdB_FZJ8 Виписати в зошит перший підсумок з рубрики „Підсумки” на стор.161 Заповнити в таблиці 2 третю колонку „ Ґрунтове середовище”. Як заповните повністю Таблицю 2, фотографуєте її і надсилаєте мені особисто на Viber, А НЕ В ГРУПУ! Повторити § 27 – 28.
6. Тема уроку: Вплив на організми чинників живої природи. Взаємозв’язки між організмами. Співіснування організмів. Опрацювати § 43 (п. 1 – 2, стор. 162 – 164). Перегляньте презентацію(її скину у Групу на Viber). Виписати в зошит два визначення (перше і друге) з рубрики „Підсумки” на стор.166. Прочитайте рубрику „Сторінка ерудита”. Виконати завдання 1, 2, 3, 6* з рубрики „ЗАПИТАННЯ. ЗАВДАННЯ” на стор. 167. Завдання 6* виконати письмово в зошиті. Як виконаєте завдання, фотографуєте і надсилаєте мені особисто на Viber, А НЕ В ГРУПУ! ЯКЩО ВИНИКНУТЬ ПРОБЛЕМИ ПРИ ВИКОНАННІ ЦЬОГО ЗАВДАННЯ – КОНСУЛЬТАЦІЇ ПО ТЕЛЕФОНУ.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Переглядів: 268 | |
Всього коментарів: 0 | |