Всього матеріалів в каталозі: 47
Показано матеріалів: 21-30
Сторінки: « 1 2 3 4 5 »

Завдання з основ здоров’я  на період карантину 06 – 24 квітня 2020 року 9 клас

Робота під час карантину | Переглядів: 39 | Додав: siltse-school | Дата: 20.04.2020 | Коментарі (0)

Завдання з основ здоров’я  на період карантину 06 – 24 квітня 2020 року 6 - 8 клас

Робота під час карантину | Переглядів: 46 | Додав: siltse-school | Дата: 20.04.2020 | Коментарі (0)

Завдання з основ здоров’я  на період карантину 06 – 24 квітня 2020 року

Робота під час карантину | Переглядів: 44 | Додав: siltse-school | Дата: 20.04.2020 | Коментарі (0)

Завдання з історії до 24 квітня 2020 р.

Робота під час карантину | Переглядів: 59 | Додав: siltse-school | Дата: 15.04.2020 | Коментарі (0)

Завдання з природознавства на період карантину 6 – 24 квітня

Дивись у Головному вікні

Робота під час карантину | Переглядів: 44 | Додав: siltse-school | Дата: 09.04.2020 | Коментарі (0)

7 клас: §§ 25,26, вправи 187,189  Додаткові задачі на урівнювання рівнянь: https://forms.gle/3P7pTc8PgGAAvHT47

8 клас:  §§ 26,32, Вправа 254, 255. Форму для здачі відповідей до вправ скину в групу viber пізніше. 

9 клас:  §§ 22,23, Вправи 178,178,179. Форму для здачі відповідей до вправ скину в групу viber пізніше. 

 

Групи у viber:

7 клас: https://invite.viber.com/?g2=AQBJv6UA9l4KKEs8oVk9Ta2iZRHIhbNzDgrn6fVy69MJ42perIvBcRjuNIr1jh97

8 клас: https://invite.viber.com/?g2=AQB%2Btn9cx7%2Bvaks8mM%2FXHSANYCzlO8Mgu5iRLQ8FhlKFNxVot0vlVqX2rpDGETeV

9 клас https://invite.viber.com/?g2=AQBUH9hyx%2BmC5ktKwcDyZ0Z17FAXd%2BwxPgfZApNAUUSLpz7RssnP9SGMyt8Mxgv%2F

 

Робота під час карантину | Переглядів: 42 | Додав: siltse-school | Дата: 30.03.2020

Завдання з біології  на період карантину 8 клас (продовження)

Тема уроку: Значення і будова шкіри. Терморегуляція. Перша допомога при термічних пошкодженнях шкіри (опіки, обмороження), тепловому та сонячному ударі. Захворювання шкіри та їх профілактика.

Опрацювати: § 26, дати відповіді на питання в рубриці „ПЕРЕВІРТЕ ТА ЗАСТОСУЙТЕ ЗДОБУТІ ЗНАННЯ”.

Тема уроку: Будова нервової системи. Центральна і периферична нервова система людини.

Опрацювати: § 35, дати відповіді на питання в рубриці „ ПЕРЕВІРТЕ ТА ЗАСТОСУЙТЕ ЗДОБУТІ ЗНАННЯ”.                           

Тема уроку: Спинний мозок.

Опрацювати: § 36, дати відповіді на питання в рубриці „ ПЕРЕВІРТЕ ТА ЗАСТОСУЙТЕ ЗДОБУТІ ЗНАННЯ”.                           

Тема уроку: Головний мозок.

Опрацювати: § 37 – 38, дати відповіді на питання в рубриці „ ПЕРЕВІРТЕ ТА ЗАСТОСУЙТЕ ЗДОБУТІ ЗНАННЯ”.          

Робота під час карантину | Переглядів: 53 | Додав: siltse-school | Дата: 25.03.2020 | Коментарі (0)

Завдання з біології  на період карантину 6 клас (продовження)

Тема уроку: Хвощі, плауни, папороті.

Опрацювати: О.  § 43, дати відповіді на питання в рубриці „ПЕРЕВІРТЕ ЗДОБУТІ ЗНАННЯ”;

                          К.  § 40 – 41, дати відповіді на питання в рубриці „КОНТРОЛЬНІ ЗАПИТАННЯ” та „ ЗАВДАННЯ”.

Перегляньте на Ютубі відеоролики по темі уроку за адресою:

https://www.youtube.com/watch?v=959qr5r0nCs

https://www.youtube.com/watch?v=gmCNImPUEfA

https://www.youtube.com/watch?v=2tfEPuaIMrY

Заповніть таблицю (краще взяти подвійний листок із середини зошита в клітинку і розграфити).

   Впишіть у відповідні графи відомості за мохів, які ви вивчили у попередній темі. Коли будете вивчати кожну наступну тему, то вносьте до таблиці відомості за той відділ рослин.

ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ВІДДІЛІВ РОСЛИН

 

 

Тема уроку: Голонасінні.

Опрацювати: О.  § 44, дати відповіді на питання в рубриці „ПЕРЕВІРТЕ ЗДОБУТІ ЗНАННЯ”;

                          К.  § 42, дати відповіді на питання в рубриці „КОНТРОЛЬНІ ЗАПИТАННЯ” та „ ЗАВДАННЯ”.

Перегляньте на Ютубі відеоролики по темі уроку за адресою:

https://www.youtube.com/watch?v=RFQiH57ZVP0

https://www.youtube.com/watch?v=N4JFQwo-uL4

Внесіть до таблиці „ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ВІДДІЛІВ РОСЛИН” відомості про Голонасінні рослини.

Робота під час карантину | Переглядів: 43 | Додав: siltse-school | Дата: 25.03.2020 | Коментарі (0)

1. Опрацювати § 37 Органи чуття, їх значення.            

2. Опрацювати § 38; 41 Регуляція процесів життєдіяльності в організмі тварин. Періоди та тривалість життя тварин.    

3. Опрацювати § 39 – 40 Розмноження та його значення. Форми розмноження тварин. Статеві клітини та запліднення. Розвиток тварин (з перетворенням та без перетворення).

4. Опрацювати § 42 Поведінка тварин, методи її вивчення.      

5. Опрацювати § 43  Вроджена і набута поведінка.

         

Робота під час карантину | Переглядів: 50 | Додав: siltse-school | Дата: 25.03.2020 | Коментарі (0)

9 клас

Тема 23-34. Українське кіно.

Робота під час карантину | Переглядів: 54 | Додав: siltse-school | Дата: 24.03.2020 | Коментарі (0)