Завдання з природознавства на період карантину 6 – 24 квітня Дивись у Головному вікні |
7 клас: §§ 25,26, вправи 187,189 Додаткові задачі на урівнювання рівнянь: https://forms.gle/3P7pTc8PgGAAvHT47 8 клас: §§ 26,32, Вправа 254, 255. Форму для здачі відповідей до вправ скину в групу viber пізніше. 9 клас: §§ 22,23, Вправи 178,178,179. Форму для здачі відповідей до вправ скину в групу viber пізніше.
Групи у viber: 7 клас: https://invite.viber.com/?g2=AQBJv6UA9l4KKEs8oVk9Ta2iZRHIhbNzDgrn6fVy69MJ42perIvBcRjuNIr1jh97 8 клас: https://invite.viber.com/?g2=AQB%2Btn9cx7%2Bvaks8mM%2FXHSANYCzlO8Mgu5iRLQ8FhlKFNxVot0vlVqX2rpDGETeV 9 клас https://invite.viber.com/?g2=AQBUH9hyx%2BmC5ktKwcDyZ0Z17FAXd%2BwxPgfZApNAUUSLpz7RssnP9SGMyt8Mxgv%2F
|
Завдання з біології на період карантину 8 клас (продовження) Тема уроку: Значення і будова шкіри. Терморегуляція. Перша допомога при термічних пошкодженнях шкіри (опіки, обмороження), тепловому та сонячному ударі. Захворювання шкіри та їх профілактика. Опрацювати: § 26, дати відповіді на питання в рубриці „ПЕРЕВІРТЕ ТА ЗАСТОСУЙТЕ ЗДОБУТІ ЗНАННЯ”. Тема уроку: Будова нервової системи. Центральна і периферична нервова система людини. Опрацювати: § 35, дати відповіді на питання в рубриці „ ПЕРЕВІРТЕ ТА ЗАСТОСУЙТЕ ЗДОБУТІ ЗНАННЯ”. Тема уроку: Спинний мозок. Опрацювати: § 36, дати відповіді на питання в рубриці „ ПЕРЕВІРТЕ ТА ЗАСТОСУЙТЕ ЗДОБУТІ ЗНАННЯ”. Тема уроку: Головний мозок. Опрацювати: § 37 – 38, дати відповіді на питання в рубриці „ ПЕРЕВІРТЕ ТА ЗАСТОСУЙТЕ ЗДОБУТІ ЗНАННЯ”.
Робота під час карантину |
Переглядів: 296 |
Додав: siltse-school |
Дата: 25.03.2020
| Коментарі (0)
|
Завдання з біології на період карантину 6 клас (продовження) Тема уроку: Хвощі, плауни, папороті. Опрацювати: О. § 43, дати відповіді на питання в рубриці „ПЕРЕВІРТЕ ЗДОБУТІ ЗНАННЯ”; К. § 40 – 41, дати відповіді на питання в рубриці „КОНТРОЛЬНІ ЗАПИТАННЯ” та „ ЗАВДАННЯ”. Перегляньте на Ютубі відеоролики по темі уроку за адресою: https://www.youtube.com/watch?v=959qr5r0nCs https://www.youtube.com/watch?v=gmCNImPUEfA https://www.youtube.com/watch?v=2tfEPuaIMrY Заповніть таблицю (краще взяти подвійний листок із середини зошита в клітинку і розграфити). Впишіть у відповідні графи відомості за мохів, які ви вивчили у попередній темі. Коли будете вивчати кожну наступну тему, то вносьте до таблиці відомості за той відділ рослин. ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ВІДДІЛІВ РОСЛИН
Тема уроку: Голонасінні. Опрацювати: О. § 44, дати відповіді на питання в рубриці „ПЕРЕВІРТЕ ЗДОБУТІ ЗНАННЯ”; К. § 42, дати відповіді на питання в рубриці „КОНТРОЛЬНІ ЗАПИТАННЯ” та „ ЗАВДАННЯ”. Перегляньте на Ютубі відеоролики по темі уроку за адресою: https://www.youtube.com/watch?v=RFQiH57ZVP0 https://www.youtube.com/watch?v=N4JFQwo-uL4 Внесіть до таблиці „ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ВІДДІЛІВ РОСЛИН” відомості про Голонасінні рослини.
Робота під час карантину |
Переглядів: 240 |
Додав: siltse-school |
Дата: 25.03.2020
| Коментарі (0)
|
1. Опрацювати § 37 Органи чуття, їх значення. 2. Опрацювати § 38; 41 Регуляція процесів життєдіяльності в організмі тварин. Періоди та тривалість життя тварин. 3. Опрацювати § 39 – 40 Розмноження та його значення. Форми розмноження тварин. Статеві клітини та запліднення. Розвиток тварин (з перетворенням та без перетворення). 4. Опрацювати § 42 Поведінка тварин, методи її вивчення. 5. Опрацювати § 43 Вроджена і набута поведінка.
Робота під час карантину |
Переглядів: 245 |
Додав: siltse-school |
Дата: 25.03.2020
| Коментарі (0)
|
9 клас Тема 23-34. Українське кіно.
Робота під час карантину |
Переглядів: 201 |
Додав: siltse-school |
Дата: 24.03.2020
| Коментарі (0)
|
6 клас 1. Опрацювати статтю „Гідросфера” на стор. 162 та § 41 Світовий океан та його частини: океани, моря, затоки, протоки. Шкала глибин, визначення глибин океанів і морів. Острови в океані. 2. Опрацювати § 42. Властивості вод Світового океану. 3. Опрацювати § 43 - 44. Рухи води в Світовому океані. 4. Опрацювати § 45 – 46. Життя в океанах і морях. Багатства вод Світового океану. Океан та людина. 5. Опрацювати § 47 – 48. Води суходолу. Річки. Живлення, водний режим і робота річок. 7 клас 1. Географічне положення. Поділ Євразії на дві частини світу. Дослідження та освоєння материка. Опрацювати: Б. § 43; К. § 40 – 41. 2. Тектонічна будова. Рельєф, роль внутрішніх і зовнішніх сил у його формуванні. Корисні копалини. Опрацювати: Б. § 44; К. § 42. 3. Загальні риси клімату. Кліматичні пояси і типи клімату. Опрацювати: Б. § 45; К. § 43 – 44. 4. Води суходолу. Опрацювати: Б. § 46; К. § 45 – 46. 8 клас 1. Опрацювати § 37 – 40. Природні зони України: мішаних лісів і широколистих лісів, лісостепова, степова. Використання та охорона рівнинних ландшафтів. 2. Опрацювати § 41 – 43. Гірські ландшафти Українських Карпат і Кримських гір, особливості їх зміни з висотою, використання та охорона. 3. Опрацювати § 44 – 45. Природні умови і ресурси Чорного та Азовського морів, проблеми їх раціонального використання. 4. Опрацювати § 46 – 48. Використання природно-ресурсного потенціалу України. Природно-заповідний фонд України. 9 клас 1. Опрацювати §
Робота під час карантину |
Переглядів: 244 |
Додав: siltse-school |
Дата: 24.03.2020
| Коментарі (0)
|
План індивідуальної роботи на час карантину Карпевич З.Є.
Робота під час карантину |
Переглядів: 280 |
Додав: zinaidaenglish |
Дата: 23.03.2020
| Коментарі (0)
|
План індивідуальної роботи на час карантину Карпевич О.А., Карпевич З.Є.
Робота під час карантину |
Переглядів: 280 |
Додав: zinaidaenglish |
Дата: 23.03.2020
| Коментарі (0)
|
Завдання з природознавства на період карантину 5 клас 1. Опрацювати § 29 Повітря — суміш газів. Значення повітря. Властивості повітря Випишіть в зошит визначення що таке повітря та властивості повітря 2. Опрацювати § 30 – 32 Вода на Землі. Вода — розчинник. Розчини у природі. Значення води у природі Подивіться на Ютубі відеоролики по темі уроку за адресою: Виписати в зошит властивості води, визначення розчини 3. Опрацювати § 33 Організм і його властивості. Клітинна будова організмів Виписати в зошит два визначення рубрики „Підсумки” на стор.119 4. Опрацювати § 34 – 35 Різноманітність організмів: Рослини, Тварини Виписати в зошит два визначення (перше і друге) з рубрики „Підсумки” на стор.124 та на стор.128 – 129 (перше, друге і третє) Записати в зошит назви отруйних рослин і тварин нашої місцевості Виконати завдання 4* на стор.124 та завдання 4 на стор.129 5. Опрацювати § 36 – 37 Різноманітність організмів: Гриби, Бактерії Виписати в зошит всі визначення з рубрики „Підсумки” на стор.133 та на стор.136 Записати в зошит назви отруйних грибів нашої місцевості Виконати завдання 5 на стор. 133 та завдання 5 на стор.137 Заповнити таблицю: Корисні та шкідливі бактерії
Як заповните повністю табличку, фотографуєте і надсилаєте мені особисто на Viber, А НЕ В ГРУПУ! На мій номер + 380972749997
Робота під час карантину |
Переглядів: 222 |
Додав: siltse-school |
Дата: 22.03.2020
| Коментарі (0)
|