У категорії матеріалів: 42
Показано матеріалів: 21-30
Сторінки: « 1 2 3 4 5 »


Завдання з природознавства на період карантину 6 – 24 квітня

Дивись у Головному вікні

Робота під час карантину | Переглядів: 37 | Додав: siltse-school | Дата: 09.04.2020 | Коментарі (0)

7 клас: §§ 25,26, вправи 187,189  Додаткові задачі на урівнювання рівнянь: https://forms.gle/3P7pTc8PgGAAvHT47

8 клас:  §§ 26,32, Вправа 254, 255. Форму для здачі відповідей до вправ скину в групу viber пізніше. 

9 клас:  §§ 22,23, Вправи 178,178,179. Форму для здачі відповідей до вправ скину в групу viber пізніше. 

 

Групи у viber:

7 клас: https://invite.viber.com/?g2=AQBJv6UA9l4KKEs8oVk9Ta2iZRHIhbNzDgrn6fVy69MJ42perIvBcRjuNIr1jh97

8 клас: https://invite.viber.com/?g2=AQB%2Btn9cx7%2Bvaks8mM%2FXHSANYCzlO8Mgu5iRLQ8FhlKFNxVot0vlVqX2rpDGETeV

9 клас https://invite.viber.com/?g2=AQBUH9hyx%2BmC5ktKwcDyZ0Z17FAXd%2BwxPgfZApNAUUSLpz7RssnP9SGMyt8Mxgv%2F

 

Робота під час карантину | Переглядів: 35 | Додав: siltse-school | Дата: 30.03.2020

Завдання з біології  на період карантину 8 клас (продовження)

Тема уроку: Значення і будова шкіри. Терморегуляція. Перша допомога при термічних пошкодженнях шкіри (опіки, обмороження), тепловому та сонячному ударі. Захворювання шкіри та їх профілактика.

Опрацювати: § 26, дати відповіді на питання в рубриці „ПЕРЕВІРТЕ ТА ЗАСТОСУЙТЕ ЗДОБУТІ ЗНАННЯ”.

Тема уроку: Будова нервової системи. Центральна і периферична нервова система людини.

Опрацювати: § 35, дати відповіді на питання в рубриці „ ПЕРЕВІРТЕ ТА ЗАСТОСУЙТЕ ЗДОБУТІ ЗНАННЯ”.                           

Тема уроку: Спинний мозок.

Опрацювати: § 36, дати відповіді на питання в рубриці „ ПЕРЕВІРТЕ ТА ЗАСТОСУЙТЕ ЗДОБУТІ ЗНАННЯ”.                           

Тема уроку: Головний мозок.

Опрацювати: § 37 – 38, дати відповіді на питання в рубриці „ ПЕРЕВІРТЕ ТА ЗАСТОСУЙТЕ ЗДОБУТІ ЗНАННЯ”.          

Робота під час карантину | Переглядів: 47 | Додав: siltse-school | Дата: 25.03.2020 | Коментарі (0)

Завдання з біології  на період карантину 6 клас (продовження)

Тема уроку: Хвощі, плауни, папороті.

Опрацювати: О.  § 43, дати відповіді на питання в рубриці „ПЕРЕВІРТЕ ЗДОБУТІ ЗНАННЯ”;

                          К.  § 40 – 41, дати відповіді на питання в рубриці „КОНТРОЛЬНІ ЗАПИТАННЯ” та „ ЗАВДАННЯ”.

Перегляньте на Ютубі відеоролики по темі уроку за адресою:

https://www.youtube.com/watch?v=959qr5r0nCs

https://www.youtube.com/watch?v=gmCNImPUEfA

https://www.youtube.com/watch?v=2tfEPuaIMrY

Заповніть таблицю (краще взяти подвійний листок із середини зошита в клітинку і розграфити).

   Впишіть у відповідні графи відомості за мохів, які ви вивчили у попередній темі. Коли будете вивчати кожну наступну тему, то вносьте до таблиці відомості за той відділ рослин.

ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ВІДДІЛІВ РОСЛИН

 

 

Тема уроку: Голонасінні.

Опрацювати: О.  § 44, дати відповіді на питання в рубриці „ПЕРЕВІРТЕ ЗДОБУТІ ЗНАННЯ”;

                          К.  § 42, дати відповіді на питання в рубриці „КОНТРОЛЬНІ ЗАПИТАННЯ” та „ ЗАВДАННЯ”.

Перегляньте на Ютубі відеоролики по темі уроку за адресою:

https://www.youtube.com/watch?v=RFQiH57ZVP0

https://www.youtube.com/watch?v=N4JFQwo-uL4

Внесіть до таблиці „ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ВІДДІЛІВ РОСЛИН” відомості про Голонасінні рослини.

Робота під час карантину | Переглядів: 38 | Додав: siltse-school | Дата: 25.03.2020 | Коментарі (0)

1. Опрацювати § 37 Органи чуття, їх значення.            

2. Опрацювати § 38; 41 Регуляція процесів життєдіяльності в організмі тварин. Періоди та тривалість життя тварин.    

3. Опрацювати § 39 – 40 Розмноження та його значення. Форми розмноження тварин. Статеві клітини та запліднення. Розвиток тварин (з перетворенням та без перетворення).

4. Опрацювати § 42 Поведінка тварин, методи її вивчення.      

5. Опрацювати § 43  Вроджена і набута поведінка.

         

Робота під час карантину | Переглядів: 42 | Додав: siltse-school | Дата: 25.03.2020 | Коментарі (0)

9 клас

Тема 23-34. Українське кіно.

Робота під час карантину | Переглядів: 48 | Додав: siltse-school | Дата: 24.03.2020 | Коментарі (0)

6 клас    1. Опрацювати статтю „Гідросфера”  на стор. 162 та § 41 Світовий океан та його частини: океани, моря, затоки, протоки. Шкала глибин, визначення глибин океанів і морів. Острови в океані.

2. Опрацювати § 42. Властивості вод Світового океану.

3. Опрацювати § 43 - 44. Рухи води в Світовому океані.

4. Опрацювати § 45 – 46. Життя в океанах і морях. Багатства вод Світового океану. Океан та людина.

5. Опрацювати § 47 – 48Води суходолу. Річки. Живлення, водний режим і робота річок.

7 клас    1. Географічне положення. Поділ Євразії на дві частини світу. Дослідження та освоєння материка.     Опрацювати: Б. § 43;   К. § 40 – 41.

2. Тектонічна будова. Рельєф, роль внутрішніх і зовнішніх сил у його формуванні. Корисні копалини.  Опрацювати: Б. § 44;        К. § 42.

3. Загальні риси клімату. Кліматичні пояси і типи клімату.  Опрацювати: Б. § 45;        К. § 43 – 44.

4. Води суходолу.      Опрацювати: Б. § 46;     К. § 45 – 46.

8 клас   1. Опрацювати § 37 – 40. Природні зони України: мішаних лісів і широколистих лісів, лісостепова, степова. Використання та охорона рівнинних ландшафтів.      

2. Опрацювати § 41 – 43.  Гірські ландшафти Українських Карпат і Кримських гір, особливості їх зміни з висотою, використання та охорона.

3. Опрацювати § 44 – 45. Природні умови і ресурси Чорного та Азовського морів, проблеми їх раціонального використання.

4. Опрацювати § 46 – 48.  Використання природно-ресурсного потенціалу України.

Природно-заповідний фонд України.

9 клас 1. Опрацювати §

Робота під час карантину | Переглядів: 40 | Додав: siltse-school | Дата: 24.03.2020 | Коментарі (0)

План індивідуальної роботи на час карантину Карпевич З.Є.

Робота під час карантину | Переглядів: 68 | Додав: zinaidaenglish | Дата: 23.03.2020 | Коментарі (0)

План індивідуальної роботи на час карантину Карпевич О.А., Карпевич З.Є.

Робота під час карантину | Переглядів: 60 | Додав: zinaidaenglish | Дата: 23.03.2020 | Коментарі (0)

Завдання з природознавства на період карантину 5 клас

1. Опрацювати § 29 Повітря — суміш газів. Значення повітря. Властивості повітря

       Випишіть в зошит визначення що таке повітря та властивості повітря

2. Опрацювати § 30 – 32 Вода на Землі. Вода — розчинник. Розчини у природі. Значення води у природі

       Подивіться на Ютубі  відеоролики по темі уроку за адресою:

       Виписати в зошит властивості води, визначення розчини

3. Опрацювати § 33 Організм і його властивості. Клітинна будова організмів

       Виписати в зошит два визначення  рубрики „Підсумки” на стор.119     

4. Опрацювати § 34 – 35 Різноманітність організмів: Рослини, Тварини

      Виписати в зошит два визначення (перше і друге)  з рубрики „Підсумки” на стор.124 та на стор.128 – 129 (перше, друге і третє)

      Записати в зошит назви отруйних рослин і тварин нашої місцевості

      Виконати завдання 4* на стор.124 та завдання 4 на стор.129

5. Опрацювати § 36 – 37  Різноманітність організмів: Гриби, Бактерії

     Виписати в зошит всі визначення з рубрики „Підсумки” на стор.133 та на стор.136

     Записати в зошит назви отруйних грибів нашої місцевості

     Виконати завдання 5 на стор. 133 та завдання 5 на стор.137

     Заповнити таблицю:

Корисні та шкідливі бактерії

Корисні бактерії

Шкідливі бактерії

 

 

Як заповните повністю табличку, фотографуєте і надсилаєте мені особисто на Viber, А НЕ В ГРУПУ! На мій номер + 380972749997

Робота під час карантину | Переглядів: 39 | Додав: siltse-school | Дата: 22.03.2020 | Коментарі (0)